18 maj 2010

en prick

hur länge ska man behöva va sjuk?

alltså min j**** hals e inte nå rolig.. nu har den gjort ont i två dagar, då är det bara knappt en vecka sen jag blev "frisk"... det suger.
Dessutom känns det som jag har feber.. sitter å svettas som en liten gris :-/

Jaja
imorgon är det jobb som gäller, så det kommer bli en lång dag för både mig och Lille M. Sen är det lugnt tills helgen, då river jag av ett dygn med.

Idag har vi varit på sjukhuset igen, med Lille Ms prick. Nu har läkaren på Kirurgmottagningen beslutat att pricken skall tas bort till hösten. Så slipper vi bråka med ett sår i sommar, som i de värsta av världar inte skulle läka bra... Man vet ju aldrig. Känns skönt att de tar bort pricken, men inte fullt lika kul att behöva se sin son sövas igen :-( Men men.. vi börjar väl få rutin på det där nu antar jag....

jaja dax att köra sista racet nu - till sängen! Vamos!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, det får man inte rutin på syrran...

Kram syrran E