30 juni 2010

...I want to ride my bicycle, I want to ride my bike...

har energy-boostat med rabarberpaj & vaniljsås (not so GI) för sen ska jag cykla och hämta Lille M.. ni som känner mig lite vet ju att jag knappt cyklat en halvmeter de senaste 6 åren.. (sen min lillebror körde sönder min gamla, fina Röda Bettan...) *hmpf*

I`m really not the kind of Cyklande Personen!

Ihh - läskigt att cykla i stan.... :-# Men men.. vad är det värsta som kan hända ; att jag ramlar och slår halvt ihjäl mig, och inte når min mobil och kan inte ringa efter hjälp. Och de få människor som går förbi tror jag är nåt gammalt luder som supit ner mig alldeles förtidigt på da´n... Jojo-menvisst! Det här blir nog bra ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Men du överlevde.. och Maxen med... :-) när han blir större kommer han skrika: "Fortare mamma!"