25 januari 2011

varning för svordomar och sofföverdrag tajtare än 14-åringar !!

Jäkla freaking fucking jävla skitsoffa!!!!!

*morr* Jag är ARG!
Behöver inte gå på gymmet, det är bara att tvätta och försöka byta överdrag på sofforna, så har man löst det hela mycket enkelt!
Alltså, IKEA! Det står på tvättrådet att man ska kunna köra överdragen till Ektorp-soffan på 60 grader! Hur blir det då när jag efter att ha kört mina i endast 40 grader knappt lyckas få på dom trots att de är mer eller mindre blöta???? Hallå???? 100% Bomull??? God Damn It! Svårt det måste va för sömmerskorna (skräddarna?) att lägga till ett par ynka jävla millimeter så man får på skiten.
Alltså, jag har tvättat mina vita överdrag typ 5 gånger nu, och IKVÄLL sprack dom. Visst att de varit trånga förut också men nu slog de fan alla rekord! Herregud! Jag har ont i alla mina stackars fingrar PLUS att jag är helt jävla slut. Dessutom lär väl grannarna under undra varför jag möblerar om vid den här tiden....
Suuck
orka-bråka-med-sofföverdragen
=(

1 kommentar:

Emma sa...

Jävla skitgrejer från Ikea. Kontakta kundtjänst och begär nya!