16 juni 2011

finskjorta i kyrkan såklart

Idag blir det skolavslutning för min och Lille M´s del. Kusin E slutar sexan och ska sjunga i kyrkan, det vill vi ju inte missa. Lille M har sedan länge bestämt sig för att ha skjorta idag. Han vill inte duscha (!) men ska ha rena fina kläder... *ler*  Har letat igenom hans garderob här nu och inser att han växer för fort! Köpte en skitsnygg skjorta förra våren men den va ju alldeles för liten. Hade kanske funkat om han hade gett fasiken i att röra sig =) Ehh troligt. Not. :) Så det blev en vit tischa med en svart väst... ska försöka komma ihåg att fota sen... But I make no promises...
Vad jag själv ska ha på mig är en senare fråga ;) Jag och tjockismagen... hehe

Nu väntar jag bara på att VC ska ringa. Har gjort nåt knas med min axel, tror en muskel gått ur led eller blivit lite överarbetad *aj* Ska jobba mina sista pass här nu lördag-söndag-måndag så vill gärna fixa dom! Let´s hope and see....

Inga kommentarer: