10 juli 2011

Idag firar vi 8 år tillsammans jag och min älskade S!! Tänk vad tiden bara rusar iväg. Det känns som i förrgår vi "dejtade" och än den ena än den andra försökte på ett litet tafatt sätt ta första steget! Men det va tur att S vågade kyssa mig första gången, annars hade jag nog fortfarande inte vågat ;)
Du känner mej utifrån och in. Du vet hur jag tänker och resonerar, hur jag reagerar på saker och ting. Du vet vad jag tycker om och vad jag avskyr. Du vet vad som gör mig glad och vad som gör mig arg eller ledsen. Vi har gått igenom mycket tillsammans, och det har stundvis varit jobbigt och tärt på vårat förhållande. Men hur det än är, så är vi två om detta och vi försöker att alltid prata om saker och lyssna på varandra. Ge varandra tid och andrum. Finnas där för varandra, i vått och torrt.
Jag älskar dig min underbare gubbe! Jag är stolt över dig och allt du åstadkommer. Jag är glad och tacksam över varje ny dag jag vaknar bredvid dig. Du har gett mig en underbar son och ett litet pyre till är på väg. Jag är så lycklig att få dela mitt liv med dig, varje ny dag är en gåva. Puss min älskling, Jag ÄLSKAR dig!


Inga kommentarer: