30 november 2011

snart är det dags :(

Klockan är 00:06. Om ett par timmar är det dags för farfars begravning. :( Hu. Jag upplever ganska blandade känslor kring det. De flesta som kommer vara där har jag inte träffat på mååånga herrans år. Jag är inte ens säker på att jag känner igen alla :( Min pappa är ju dessvärre inte så mycke att hänga i julgranen heller, då vi inte har den bästa kontakten och han har väl inte direkt jobbat för att hans barn ska ha så bra kontakt med övriga släkten. (to make a long story short) Men på nåt sjukt sätt är det spännande att få återse alla kusiner igen, men trist att det ska vara under rådande omständigheter. Men usch vad jag kommer gråta. Farfar är "den siste" att lämna jordelivet, av mina mor och farföräldrar :(

Vila i frid käre farfar.
Vi ses i himlen.

Inga kommentarer: