18 januari 2012

Kreativ!

Ett örngott jag sytt för länge sen men som blivit liggandes i gömmorna. Tyg från Ikea.
Svart örngott som pimpats med en av farfars (?) gamla spetsdukar.
Närbild på broderi
Svart örngott som pimpats med knappar på rad, samt broderi i ena hörnet.
Äntligen är tygtavlan gjord! Nu ska den bara hitta sin plats =)
Pimpad toapappershållare... Lite tacky och tantig jag vet ;) Men ville visa tipset!
Fint på tvättmaskinen.. Tills jag ledsnat på alla blommor :P
Lätt att hitta rätt  =)
Cylindervas som fått ny förklädnad, i form av en massa lindade snören =) Lätt och kul!
Jupp kreativiteten bara flödar!! Idag har jag fått på nya örngott på soffkuddarna. Alla tre hemgjorda såklart! Har äntligen fått tummen ur och gjort min tygtavla, ska bara bestämma var den ska sitta. I väntan på detta får den trona i hallen på morfars gamla byrå.

I badrummet har jag gått fram som en ångvält med mitt pysslade :-)  toapappershållaren fick ny skrud, lappar till tvättmedlet och sist men inte minst fick cylindervasen ny look. :-)  kul snabba enkla pyssel med det som finns hemma! Man taget vad man haver.... Gött, men jag har fått blodad tand, mer pyssel vill ut!!!

Men nu är det dags att sova, annars blir jag en sur Ida imorgon... Kram och god natt!

Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer: