23 mars 2012

Perfektion

Snygga sidan =)
Framifrån
Bakifrån. Notera även min lilla fuskis; resår i flärpen :´(
Inuti
Fulsidan :´( säckig och hängig... *morrar*
Ibland hatar jag mig själv, perfektionisten. Som nu. Försöker att få till min lila suflett. Det går ju sådär. Suck. Någonstans blir det fel. Jag tror jag hittar det, rättar till det, gör om. Men så dyker felet upp på nåt nytt ställe... Ena sidan blir jättebra, andra inte alls samma :-(  det syns på bilderna...

Nu är jag kung på att sprätta kan jag tala om. Det är en egenskap jag gärna klarar mig utan kan jag känna.. Men men. Nu är den nog klar. Min andra suflett. Tycker att jag ser en massa fel. Men nu orkar jag inte bry mig längre... Till nästa gång ska jag rita upp ett nytt mönster. Se om det är bättre. Usch, nu går jag och lägger mig. God natt. Om ni ser mig med min bugga och lila suflett på stan och tycker det ser uselt ut, please don't comment... I know... :-P

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: