13 oktober 2013

Back on track

Hej!
Nu var det länge sen jag bloggande... Senaste veckan har varit tuff, jag åkte på kristallsjukan = yr och illamående, helt galet jobbigt!!! :-/ men nu känns det bättre så imorgon ska jag jobba igen. 
Känner att jag ligger efter med det mesta men vissa saker prioriteras nu ;) 
För att återfå lite livslust och glädje i mitt liv så försöker jag göra saker som jag tycker om och som ger mig energi. 
Vad kan då det vara?! 

PYSSLA såklart :-) 
Har lääänge suktat efter mera armband och nu är jag på gång. Internet är ju fullt av härliga tips och tutorials :) måste köpa mera pärlor och grejer bara. 

Här kommer några iaf :)
Lite blandad armcandy!




Det är blandande tekniker; makrame, flätade band, pärlor på tråd, gamla slaktade smycken... 
Som jag har saknat mitt pysslande :) 

Men nu känns det mer "back on track" 

Kram! 


Braided bracelets, pearls diy bracelet



Inga kommentarer: