01 mars 2015

Mysigt i blommigt!

Behöver jag säga att jag ääääälskar vårt nyrenoverade sovrum? Och framför allt garderobslösningen? :-D 

Den heter Stolmen och finns på Ikea. Kompletterar även med två byråer ur serien Malm. 

När jag fyllde år för ett par veckor sen (så lämpligt!) fick jag fönsterlampan och taklampan av min älskade make <3 I brist på fönsterbräda (om vi ens ska ha nån-trångt!) så står den på nattduksbordet med en RGB-lampa i. 

Tapeten heter Pelargon och kommer från Rusta. Ääääälskar!! <3<3<3 

Golvet heter Drivved och kommer även det från Rusta! :)

Det är lister och fogar kvar. Sånt där skoj som alltid blir kvar till sist :) 
Har en idé om en stoppad huvudgavel i fuskskinn. Får se när andan faller på att fixa den.  Och mattor!! Myysigt ska de va! 

Det är lite småfix kvar men är så sjukt nöjd att det blev som det blev. Det var inte riktigt såhär vi hade föreställt oss det men under resans gång ändrades planerna. Till det bättre kanske?! ;-) 

Inga kommentarer: