31 januari 2010

våran lilla gris

jiihaaa...

jag är här! Men nu är det mycke jobb som gäller... orkar inte blogga... lessen vänner. hoppas ni överlever ;)

Har två timmar kvar hemma innan det är dags att gå till jobbet igen. Jobba lite mera. Gött, för då får S-man brottas själv med lilleman! *haha*
Vi har nämligen en ganska lättirriterad lilleman, som blir jättearg och skriker som en stucken gris när han inte får som han vill.... :) Vääldigt tålamodsprövande men lite sött ;)

Åhh har gått å kärat ner mej igen.. I en Urban Jungle... kan verkligen inte släppa den ::: vet att jag borde övertalat S-man att köpa en sån ist för en EL.. men men... nu när man börjat jobba å tjäna lite pengar igen så kanske man har råd att byta snart??!! (jaa eller hur va, knappast?!)

Nej om man skulle gå å hjälpa S med disken.. sen ska vi laga mat.. Köttbullar & blomkålsmos MUMS

puss å kram, vi hörs...

1 kommentar:

Unknown sa...

Han har en blandning av era humör... ;) Det är tur att han vet vad han vill.

Jag orkar inte heller blogga så mycket, är trött och nu blir det tidiga morgnar när jag är ute på VFU. Jag börjar ju 8:10 och har en resväg på 40 minuter...

Kram Emma