02 februari 2010

hata telefonförsäljare!

ähmen vafan

jävla telefonförsäljare!


Nån nisse från G4S, Spärrlinjen, ringde nyss.. börjar ju lyckat med att han sluddrar när han pratar så jag hör varken vem han är eller vart han ringer ifrån! Vilket ledde till ännu en presentation tillägnat en utvecklingsstörd (ursäkta alla som kände sig träffade inget illa menat!)
Nåväl, han ville iaf upplysa mej om alla samtal man måste ringa för att spärra alla kort om dessa skulle bli stulna/tappas.. Och allt skulle "bara" kosta 399:- på ett helt år, för både mig och S-man. Åhh jättebra! Toppenpris! "Det låter väl bra?!!" Mjoo men... Visst han va jättetrevlig (om än något humorbefriad) men när jag backade och sa att jag ville gärna titta upp detta själv, på nätet och disskutera detta med min sambo, då blir den jäveln otrevlig!! Menar på att jag har inget att jämföra - de har bästa pris, och när jag sa att jag är en nitisk kontrollfreak som håller stenhårt i plånkan så sa han bara att jaja men de är dom som är mest kontrollfreak som ballar ur mest när nåt sånt händer!! What The Fuck!!!!! Jävla idiot! Vart har samhället tagit vägen när man inte ens kan neka ett köp via telefon utan att bli utskälld av en säljare, samt dumförklarad för att man inte vill gå på en massa "bästa-pris-idag-kompis"-grejer.... "gäller endast idag" My ASS heller *morr*

Tack å hejdå, "klick"

1 kommentar:

Monica sa...

Hejsan gumman! Lugna ner dig. Dom ringde mig i går och han var trevlig,jag bad att han skulle skicka lite info så jag kan läsa själv för försäljare slutar aldrig att prata. Dom ringde idag med, vet ej vad dom ville idag,orkade inte svara. Jag gillar verkligen din blogg,du är en sån jävla cool donna. Länka den gärna oftare på fb. Puss o kram!