09 februari 2010

Lite lågt




Jahaja ännu en dag till ända...
Har känt mej lite låg idag. Vet inte varför, allmänt seg bara :(
Hade ju stora visioner om att packa upp alla lådor jag och Lille M bar in i söndags. Men orkade "med nöd och näppe" packa upp tre idag! Jisses va trötter jag vart. La mig och vilade en stund. Jojomen den stunden va lång. Tre timmar!! Hum iof fick jag ju inte många timmars sömn inatt då Lilleman hostar och har sej. Sen vart ju hel dan sabbad.. :/
Nåväl har röjt lite mera ikväll har tom satt upp gardinerna i köket. Fint minsann!! Plockat undan julsaker bytt till lampor i fönstrens. Dock inser jag att jag behöver (vill??) köpa nya lampor. Det matchar inte!!! :/
Pengar/presentkort på IKEA mottages tacksamt på min födelsedag på söndag.. ;)

Nu :: dax att sova. Klockan ringer 5:15 imorron igen. Pust.
Kram kram sov gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära syrran!
Det e inte så att du är du vet.... Bulle i ugnen???
Kram syrran E...*L*