04 augusti 2010

Oops

Såg nu att det är göralänge sen jag bloggade sist. Inte undra på att jag känt mig halv, tom och känt att mitt liv är meningslöst :-)

Jaha vi har flyttat dårå. Nästan i ordning i nya lyan. Jepp. Bara nån enstaka lådda kvar. Gött.

Började jobba i måndags, efter 4 veckors semester!! Nice, åter börjar kulorna rulla ;-)

Idag fyller S-mannen år! 6 år kvar till gubbe, enligt honom själv, jag hävdar med bestämdhet att det är 1 år kvar!! :)
Av mig fick han star craft 2 och av Lille M en tumstock och en cockpit shine!! Han tog det inte alls som en pik ;-) ( närå knappt alls hahahaha)
Vi fuskade och köpt tårta, kalastårta från Almondys. Supersmaskig! Å självfallet Mandelkubbar!! Pensionärsfika. (mm alla som känner S vet vad han tycker om det...) LOL
Ni som inte vet får la fråga.. ;-)

Nepp. Dax att dricka upp tet och krypa ner under täcket. Kram på sej!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, du e ju för goer syrran!
Kram syrran Ev