21 augusti 2010

Skara Sommarland

Måste ju bara berätta lite om dagen. Vi va ju på Skara Sommarland. Jag och lilla familjen var där med Prinsessan E och hennes pappa, samt goda vänner till syrran. Vi var lyckligt lottade som fick vara med på ett hörne på fribiljetter!!! Tack P!!!! :)

Man kan knappast säga att vi hade tur med vädret, eller nja, både ock. Det kom några rejäla skurar med vi såg till att gömma oss bra. :) sen att vi blev blöta i NewTon ( flumride) , ja det är ju en annan femma!!! KUL hade vi iaf.
Blött!!....


Å Lille M hade jätteskoj, sprang omkring å härjade. Lekte, hoppade, körde bilar.... Ja han provade det mesta!

Sen åkte vi hemåt, trötta och sega.

Gräddade våfflor, sen begav jag mig till jobbet. Blev lite så, eftersom en kollega vart sjuk :(

Så nu sitter jag på jobbet. Trött p ska snart sova. Blir en lång dag imorron med.

Kram mina vänner!!

Inga kommentarer: