14 maj 2011

krank kråka och jobbiga väskor!

Idag är vi hemma själva jag och Lille M. S-man hjälper en kompis att flytta å - tja jag är ju inte direkt till så mycket nytta. :P Så jag tvättar... hur kul det nu är.
Lille M är lite småförkyld så han är lite hängig.. Just nu sover han på soffan... han däckade av medans jag fixade kaffe. Lilla kråkan =(

Jag är lite sur. Håller ju som bekant på med ett litet syprojekt. Tanken är att jag ska sy en skötväska á la Skip Hop-modellen... Men jag vet inte ja.. Första försöket blev som S-mannen uttryckte det : en bag. Andra försöket (som inte riktigt är klar) verkar bli nån slags miniskötväska.. SUCK blir såå sur när det inte blir som jag vill.... Vad gör man? Ger upp och köper en skip hop för typ 800 spänn eller ger sig den på att klara det??? Just nu skiter jag i den! >_< usch
tur kanske att jag inte orkar sy nåt just för tillfället kanske :P

Inga kommentarer: