20 februari 2013

Fjäsk-cupcakes

Här kommer dom. Fjäsk-cc till s-mannens jobb! :)
Nä skämt å sido, håller på med en tårtbeställning och fick lite fluff och mousse över. Så jag slängde ihop lite muffinsar. Men vi kan ju inte äta alla cupcakes själva så då kom jag på att S-man får bjussa på dom på jobbet. Han är ju sjuk nu (njursten igen!!) men en kollega skulle hämta dom imorgon bitti. Nästa laddning cupcakes ska nog till "fasanvingens" tror jag bestämt ;)

Dessa godingar består av :
Chokladcupcake fylld med hallonmousse och toppad med vit chokladfluff och dekorerad med strössel :)

Behöver jag säga att jag mår illa efter att ha provsmakat all go fyllning ;) *urk*
Det blir svårt att sova nu... :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad du kan. Det bor en liten konditor i dig. Snart vill hela P4 gifta sig med dig :-). Varför inte öppna catering. Puss och Kram från sväris.