04 mars 2013

Monday!

Måndag. Dagen efter typ. Idag är det segt. Inte så konstigt efter helgens bravader. :) i lördags hade vi Hattfest och firade min 30-årsdag med familj och vänner!! Det va fantastiskt roligt och lyckat! Temat var då givetvis hatt!! Eller någon form av huvudbonad :) själv så hade jag en hatt i formen av en tårta på ett diadem. Dock så vart den lite för stor och tung så jag böt hatt efter ett tag. Tårtan är en sk dummy med frigolitbotten och spritsad med kristyr.

Bilder från festen kommer kanske längre fram men så länge får ni hålla till godo med de få bilder jag har i mobilen.
Och det är inte mycket alls det, lite före bilder på min regnbågstårta. Glömde faktiskt ta kort på tårtan när den är klar, så det kommer längre fram.
Och för att matcha min outfit med svart paljettkjol och leotunika så fick nail art:en bli leo också såklart!! :-)

Att tårtan blev regnbåge va helt enkelt bara för att jag ville prova att göra såna bottnar :)

Vanliga rulltårtabottnar fyllda med vit chokladfluff och lemon curdgrädde :) och täckt med white fluffy frosting. (Som ej är med på bild)
Färgerna jag använde syns på bilden.

Mycket gott och mycket uppskattat! Jag tackar alla underbara vänner och familj för finfina presenter och härligt sällskap!!! Fick mestadels pengar så nu ska en kitchenaid inhandlas och ev en symaskin :-)
<3 u all!!! <3





Inga kommentarer: