08 november 2013

DIY pimpa skor med nitar

Åh. Flitens lampa lyser starkt i pysselpusshörnan :) 
Med en stundande fest med det underbart roliga temat "hur tänkte du nu?" så går jag all-in på kreativiteten! :) 

Nu kan jag tyvärr inte delge några snaskiga festattiraljer ännu, men jag livar det kommer i slutet på månaden. 

Dock så har jag pysslat lite som definitivt tål att visas upp! 

Köpte idag ett par svarta pumps på skopunkten. Såg då framme vid kassan att de numera säljer nitar och brads. Så det blev ju givetvis till att pimpa pumpsen :)





Nu glömde jag ju givetvis att ta en före bild men de va helt enkla och svarta. 
Dessa använde jag mig av. Självhäftande och färdiga att användas. 


DIY - do it yourself du också! Plätt-lätt och coolt! Har redan mer galna idéer om sko makeover. 

Dessutom fick jag ett infall och målade undersidan knallrosa med nagellack :) hur coolt som helst. 


Over and out från pysselhörnan 


 

1 kommentar:

Anonym sa...

Läckert och mycket kreativt. Du är verkligen duktig på det här Ida. Ser fram emot att få se resten av outfiten också. Puss från Sväris