21 november 2013

Inglasat papper

Idag kom så äntligen min man hem från övningen. <3

Lilla L visade honom på direkten till vårat sovrum där en paket väntade på hans kudde. Det var bröllopspresenten från mig, eftersom vi firade 2 år i förrgår. 

Fortsätter på temat tavlor, eftersom han fick en scrappad tavla i fars dagspresent och i fjol en canvastavla när vi firade ettårig bröllopsdag. 

I år firar vi pappersbröllop. Således blev det ett inglasat papper ;) 





Ordmolnen har jag gjort på en kul sida som heter wordle.com :) sen köpte jag en schysst ram i en lokal butik. Supernöjd med resultatet. 

Tips på en bra och billig present man kan göra själv. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså du är så duktig på att vara kreativ och kärleksfull mot min son. Hoppas han är det mot dig också fast vi inte får se det. <3 <3 <3