06 november 2010

Fjortis?

Nu måste jag bara skriva av mig lite!!

Alltså, alla ni som har Facebook! I synnerhet alla ni som har FB och som publicerar saker på eran status när ni är fulla (onyktra what ever!!) får några kommentarer...
För att sen när ni nyktrat till och inser att ni betett er som en riktig jubelidiot tar bort just det inlägget. Alltså snälla hallå!!! Stå för det ni skriver! Barn och fyllehundar talar sanning säger de ju.
Jag har spec ett par såna vänner. Skititrriterande!! Jajaja tänker ni nu, sluta läs, sluta bry dej.

Jo jag gör ju det! Skiter it'. Men fan så störigt.

Men klart, börjar man närma sig livets mitt så kanske man ska lugna ner det med spriten och sluta bete sig som en fjortis!?

Vad vet jag.

4 kommentarer:

Johanna sa...

*tummen upp*

Jannica sa...

Bra skrivet.. :)

Fin blogg du har. Kika gärna in min med :D

mamma sa...

Vad bra du har skrivet..Jag håller verkligen med dig..Kram

Unknown sa...

Vissa behöver växa upp och ta sitt ansvar!