18 november 2010

Ingen risk för att det inte pysslas...

Gööött pysslat å grejat här hemma ikväll...
Det började ju dock sådär när jag satt vid mitt pusselbord. Gott om tid. Barnet sover. Inget speciellt på tv. Lugn och rooooo... Många kreativa projekt i min hjärna. Men inget ville ut! Humm konstigt.
Blev faktiskt lite irriterad. Här sitter man å har all tid i världen å så vill inte hjärnan va me! Pyttsan!

Tog tag i att fortsätta röja i lådan som blitt stående i vårar sovrum, som jag och den ypperligt hjälpsamma lille M påbörjade innan vi tog oss en tur till Gengåvan.

Nåväl. Det ena ledde till det andra. Som det brukar nu är blommorna omflyttade, byrån pyntad, sypall omklädd!!! nja lite smått å gott
Känns alldeles förträffligt bra! Nu kan jag somna med riktigt gott samvete.
Speciellt oxå pga att jag och lille M städat idag med. Hurra va vi e bra!

Gengåvan då? Jo där fyndades 10 LP-skivor (S-man har "investerat" i en spelare jaaa) och en stooor spegel till badrummet!

I promise!!! Bilder kommer!
Nu dax för natten.
Puss å kram. Sov gott!

Inga kommentarer: