15 november 2010

Ny hemmablogg!

Hallå hallå

vet inte om det är nån där ute som brukar kika in på min hemmablogg.... men iaf. Nu är det dags att ta tag i det där igen! Nu har jag startat en ny hemmablogg, här hos Blogger. Detta då jag lessnat på blogg.se som inte har eller tänker fixa en iPhone-App så man kan blogga med mobilen!! *sur* Det är ju rätt så jävla smidigt att kunna göra det. Och iom med detta så börjar jag blogga med en låst hemmablogg här med!  Den nya bloggen kommer som sagt vara låst för obehöriga, då jag kommer lägga ut mycket privata saker, foton bla.. Vill du följa oss på den bloggen så maila mig, eller kommentera nåt av alla inlägg här, så jag får din mailadress, så lägger jag till dig. Men, tänk på att du måste ha ett Google-konto. Har du inte ett sånt så är det lätt och gratis att skaffa ett! Vid frågor kontakta mig. ida@tullgatan23.com

Bloggen heter Hiahaa Välkommen in! <3

1 kommentar:

Johanna sa...

Vi har beställt julkorten från vistaprint 2 år i rad. Men i år funderar jag på att kanske testa printswithwings.com

Men vistaprint är väldigt bra för du bestämmer själv vad du skriver, vart och vilket typsnitt.

Min mail är yoyo_karlsson@hotmail.com

kram