01 september 2009

flytta när?

Tackar allra ödmjukast för era kommentarer. TACK!
Vi är sååå glada så det går knappt att beskriva i ord!

Igår skrev vi kontrakt på vårat nya place - Vårat Penthouse! Fick nycklarna med, så vi åkte dit igår och "rekade" Lille M sprang runt som en liten galning, och kikade in i ALLA skåp och lådor. Funktionstestade alla dörrar... Provspolade toaletten! (även ett försök till att bada...*fniss*) allt funkade bra hälsar han!

Nu ska vi bara lyckas bestämma oss för när vi ska flytta! Inte det lättaste, helst vill vi ju flytta NU, men vi kommer ju få ligga och betala en massa saker dubbelt upp... (tv, hyra, telefon etc)

Men vad det lutar nu, så blir det månadsskiftet sept/okt.

Nu ska jag inte tröka ut er mera... Ska lägga mej nu, mitt huvud är ju inte min bästa kompis för tillfället. Dessutom så har inte illamåendet gett med sig än. Jag fattar inte hur det skulle gått till men, men jag kanske borde testa??? ja ni vet.. 8-) ^^blommor & bin^^ shhhh

puss å gonatt!

Inga kommentarer: