11 september 2009

hjärtinfarkt?

samma visa ikväll...
jag lever ett ganska oförutsägbart liv va?!

sent i säng ikväll igen... suck!

Idag har det vart en toppendag, föreläsning 8:15 - 10 sen göra stan med S-man & M... Shoppade nya underkläder, det är verkligen inte kul. Bara varmt, knöligt och bökigt :( Men jag hittade två BH som torde passa.... va inte så petnoga i provrummet -orka!- hade tänkt ha walk-off för S här ikväll, men det kan han glömma nu!! klockan e mycke, den här tjejen är trött..
Dessutom fick jag halvt hjärtattack när syrran & hennes man terrade mej med, till en början roliga mail, men sist kom en riktig skräckhistoria, den där klassiska ni vet, där man ska stirra sej blind på skärmen, i jakten på nåt i sammanhanget helt trivialt, sen rätt vad det är när man minst anar det, så dyker det upp nåt riktigt ruskigt läskigt monster (?) som skriker!!!!!! AHHHH... jag trodde jag skulle dö!! Svimmade nästan... Skrek som en idiot, rätt åt syrran som nästan vart döv i telefonen *haha*

Så nu ska jag och mitt ojämt klappande hjärta ta och knoppa.
Ses imörrn!

2 kommentarer:

Unknown sa...

stackare... Jobbigt när man blir skrämd...Men tur att du överlevde.Nu har jag sytt lille M´s höstmössa du efterfrågade i våras. :) Hoppas att han kan ha den.!Kram. Sussa gott!

Anonym sa...

Hahaha!!!! Det va ju Så roligt...förutom när jag blev halvt döv!
Pösssss