17 september 2009

skit

oj shit
jag håller på att ramla i en fälla... Jag håller på att bli galet biten av "Heroes" Skumt. har inte tyckt att den verkar speciellt spännande, men nu visar 4:an säsong 3 på kvällarna, och jag kan inte slita mig, jag måste titta =)

För övrigt är jag superjävlanöjd med min nya darlig, iPhone! Dock så är jag jääävligt sur på Telia, för de kan inte släppa mitt nummer, sk portera, för jag har tre månader kvar på min bindningstid. I vanliga fall ska man tydligen kunna begära portering av ens telefonnummer, få en slutfaktura sen är det klart.. Men nu vill Telia va lite jobbiga, och allt ska gå pappersvägen med snigelpost!! JÄVLA TELIA! Idag är jag sur på dom. FAN va de ska strula! Har vart kund hos dom i säkert 10 år, aldrig bytt bort dom mot nån billigare operatör, å va får man för det då? Inte ett skit!
Nej ner i soptunnan med dom!

Nu ska jag se klart "Heroes".. Sen sängen, imorgon är det skola, 2 1/2 timma, sen hem å packa. På söndag flyttar vi!!!!!

Inga kommentarer: