06 april 2009

ändrade planer

Vi ställer in!

Bröllopet!


S fick ett mycket väntat och ganska jobbigt samtal från sjukhuset idag... De kommer att skriva upp honom på väntelistan för en ny lever imorgon, vilket innebär att han med säkerhet kommer att va transplanterad inom TRE (!) veckor!!! Så lika snabbt som vi bestämde att vi skulle gifta oss får vi avboka hela kalaset! FAN

Just nu känns det skit. Jag har verkligen kört hårt med min taktik att köra huvudet i sanden och inte tänka på det som komma skall. Men nu funkar inte den taktiken längre. Det känns lite som att min värld nu håller på att rasa samman. jag vet att det inte är så, men det känns så.
Just nu är allt bara kaos. Oroligt. Ledsamt. Jobbigt. Imorgon ska vi till sjukhuset på en massa samtal. Läkare, kurator, narkosläkare. En lång rad med förstå-sig-på-are.. suck

varför kan det aldrig bara få vara bra??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att ni är starka tillsammans..Jag tänker på er och jag finns för er, kära barn..p 6 k mamma

Nina sa...

å va skönt att han mår bra.. men vem är det som behöver en ny lever? trist att ni fick ställe in bröllopet dock =/

Nina sa...

usch då. det var trist att höra. men skönt ändå att han får en så snart! hoppas det går bra. förstår att du är orolig..

ja ibland får man se det ljusa i det hela. å det är ju jätte skönt att ha ett bröllop startklart. är ju så mkt med det med..

lycka till nu med allt!

Anonym sa...

detta fixar vi Ida! det kommer vara jävligt jobbigt ett tag, men du kommer igenom det. vi finns för er på vägen, och när s är piggare kommer ni få världens vackraste bröllop. du har redan nu insett att du inte kan ha huvudet i sanden, utan måste gå igenom detta för s och m:s skull, det är väldigt viktigt. finns här för er!
puss och kram elin

Unknown sa...

För att livet bara består av en massa motgångar!

Själv sysselsätter jag mig nu med att sy för att lätta min situation...

Kram Emma