30 april 2009

trevlig valborg!!

jaa

jag har anmält mig till klassåterträffen!
Jag ångrade mej i sista sekund och betalade in pengarna runt 18-snåret, hoppas jag kommer med då iaf.. Sen är det bara att hoppas på att jag inte behöver slopa den kvällen och tillbringa den på sjukhuset istället!

Ikväll har vi grillat korv! Gott! tydligen råder eldningsförbud här i kommunen så det va nog den enda brasan vi får bevittna ikväll.... men det har mindre sexuell betydelse för snart ska vi dra igång ett parti DotCard.... Får vi se vem som är KUNG ikväll då?!!

Trevlig valborg på er allesammans!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Det var ett klokt beslut att du anmälde dig till klassfesten. Det kan ju bli hur kul som helst. dessutom ett avbrott i den "vanliga" vardagen. Love You!

/M som i Mica

Johanna sa...

Bra att du anmälde dig! :D
Vi kanske kan åka dit ihop? :)
Har du pratat med någon mer som ska dit?

KRAM

Emma G sa...

Vad roligt att du också kommer! Ska bli roligt att ses.

Kram