20 april 2009

ingen lever men 1.1 kg mindre

oj
såg nu att det va flera dagar sen jag bloggade sist...

Oooups! My bad!
Har ju inte tid nu va; att blogga!
Solen skiner. Mamma är här. Lille M kryper runt och river i allt. Finns inte mycke kul att blogga om...

Allt är som vanligt, vi väntar fortfarande på att Sahlgrenska ska ringa och säga "Hej, vi har en lever!"

I väntan på detta har vi besök av mamma och H. H hjälper oss att få ordning på våran trädgård. Det börjar bli riktigt fint nu! Han och lillebrorsan hackapelittade ner några buskar i helgen, så nu är det ganska öppet och luftigt ut mot gatan. Riktigt bra! Tur att vi har dig H, som kan såna här grejer! ;-) TACK!

Har kommit igång igen med Wii Fit , igårkväll hade jag tydligen tappat 1.1 kg!!! Hur går det ihop med min viktökning på 0.7 kg för bara nån vecka sen??? jaja, jag klagar inte, det är ju toppen! Måste ju lägga på ett kol nu, att gå ner de första 5 iaf, med tanke på att jag "brutit" dealen om att inte köpa några skor förrens jag gått ner 5 kg. :-( Köpte ju ett par görsnygga svarta och cerisea för typ två veckor sen... I´m Sorry! Mina fötter DOG ju i de gamla... Men nu har jag bara 1.9 kg kvar till det målet *heja heja*

Bra va?!

Inga kommentarer: