02 april 2009

slaget är inte över...

Jag har inte vunnit kampen mot gråsuggorna ännu.

Men jag kommer att göra det. Nu dödar jag ALLA som kommer i vägen - på direkten!
Körde ju på med både radar, toasprej och köksspray i förrgår. Igår låg det en hög med döda kryp vid dörren. Några tappra stackare gömde sig bakom en gammal dörr som står där nere, men de fick döden dö ganska snart :D
Idag har jag och kråkan dammsugat hela tvättstugan PLUS trappan upp. *pust* ett helt gympapass kan jag lova! Nu är mitt mål att inte låta tvätten ligga för länge utan att hålla undan tvätten bättre.. *fy skäms* Kanske de äckliga krypen inte blir lika sugna på att flytta in om jag håller det kliniskt rent?!

Återstår att se...


Har pulat med en present nu de senaste två kvällarna... Vill inte avslöja för mycket, då vederbörande förmodligen läser här.. Men nu ikväll blev jag iaf klar =) Skönt! Satt till 02 inatt och grejade.. Tappade helt greppet om tid och rum :)

Men inte nu, för nu är det dags.
att dejta kudden.
sov gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja kudden är skön..Ja det är lätt att glömma tiden när man gör roliga saker..Kram mamma