18 oktober 2009

äntligen!

imorron börjar det

våra liv!

Äntligen ska S-man börja jobba igen!
Äntligen kommer vi (förhoppningsvis) in i lite rutiner och vardaglighet.
Äntligen ska Lille M gå heltid hos dagmamman (inte för att jag egentligen vill det men... han trivs ju där)

Nu får vi oxå prova på tidiga morgnar, med trötta mammor & pappor, griniga barn, stress och jäkt!
Sjukt att man näääästan längtar efter det.
Men just den biten är la kanske inte det man vill ha, utan mer ett vanligt liv.

Ja tack!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har vart en ganska ordinary dag, jag och lillgubben har vart mestadels hemma å grejat. Fått i ordning på garderoberna, hivat undan en massa brôte, rensat lite =)
Och efter en härlig promenad för att handla lite, så förberedde vi mat och åt supersmaskigt stekt kött och ugnsrostade grönsaker..

Lillgubben fördrev närmare en timma med att plaska i diskhon, det va vatten på hela golvet kan jag intyga. Men jag behöver väl knappast nämna att vattenodjuret älskade det!!
Ja han e verkligen ett vattenodjur Lille M, för sen vi flyttade till lägenheten (med fri tillgång på varmvatten) så hör det mer till regel än undantag att han duschar/badar minst en gång per dag! Helst två!

Nepp, om jag ska sova nåt inatt så äre dags att knoppa nu!
Godnatt mina kära vänner! Ses imörrn!

1 kommentar:

mamma sa...

Tur att det finns varmvatten!!Du har fixat en hel del förstår jag..Skönt att det gick bra med Sebbe..Vi ses snart..Kram mamma