17 oktober 2009

senaste dygnet

Allt är upp-å-ner

Igår på S-mans återkontroll så visade det sig att hans värden va lite förhöjda... ohoh... det är inte bra. Så han (ja hela familjen åkte med..) åkte till Sahlgrenska, va där vid 8 imorses.. Nya prover tas.. Samma sak. Dessutom högre än innan. Fan. En lång väntan infann sig i väntrummet.. seegt.. tillsist kommer en sköterska och säger att S blir inlagd. Ikväll gjordes en biopsi och ultraljud. Svaren på dessa undersökningar beräknas komma någon gång under morgondagen (läs:idag)

Så nu är vi ensamma hemma jag och Lille M. Det är ovant, tråkigt och fruktansvärt ensamt. Det är länge sen, riktigt länge sen, jag saknade S så här mycket när han inte är hemma.. Nu känner jag mej helt tom inuti. sjukt. så här vandrar jag runt som nån slags levande vålnad. Kan inte sova. Dricker vin. Spanar på Arvingarnas turnébuss nere på gatan. Viker tvätt. Surfar. Pratar i telefon (tack lillasyrran för att du lyssnar på mitt babbel!!) driver planlöst omkring i vårat underbara "penthouse" Å undrar; Vart är min älskling?????

han fattas mig

nu SKA jag lägga mej i sängen.. hoppas på att somna snart... verkar va effektlöst att man vart vaken sen 4:50 suuck

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni som haft så tufft så länge och äntligen kunde planera lite framåt så kommer detta bakslag. Mitt hjärta gråter med er. Vi får hoppas att det går lätt att ställa till rätta igen så han snart kommer hem igen. Tänker på er, ber och sänder önskan om styrka och ro till er. Kramar från sväris