04 oktober 2009

nu är det sluut på fredagsmyyyys

helgen slut

skola imorgon

Antar att vi får tillbaka kemiprovet vi skrev förra veckan - en rejäl chansning att skriva det, för det va inte många timmar jag pluggade.... exciting =)

ögonen fortsätter att strula, nu vaknar jag med ont i ögonen och huvudet nästan varje dag. Har svårt att sitta vid datorn och att läsa *suuck* Idag har S-man skällt på mej och sagt att jag måste ligga på dom på ögonmott lite så jag får en tid snart.. jag skulle bli kallad i september *humm*

JA jag Ska ringa imorron!!

Imorgon händer det mer spännande grejer, Lille M börjar hos dagmamma!!! =) Det är VÄLDIGT blandade känslor.... Våran lille kille börjar bli stor.... Men samtidigt är det kul att han växer och mår bra.... Men.. min bebis!! ;(

nåväl.. nu ska jag kolla till mina grödor (igen) och skörda mina peppers!
Pöss å kläm!!

1 kommentar:

MAMMA sa...

HÅLLER MED SEBBE..KRAM