15 oktober 2009

tjolahopp!

nja

eftersom jag va så duktig att uppdatera min hemmablogg nu, så får jag la göra en effort här med ;)

Idag är jag ledig *tjooohooo* Men det går inte att ligga på latsidan för det Icke för jag måste p-l-u-g-g-a! Jaa va kul (Not) men ack så nödvändigt. Tack vare min nya polare -skallebanken- så ligger jag efter satan i matte (mitt ickefavvoämne..) hrrm så jag har några kapitel att ta igen.. ushamej.. Men men, tur att man har ett eget geni här hemma, det hjälper kan jag lova, spec eftersom jag läser matten på distans :P

Men snart ska jag kila ner på stan och träffa E, vi ska luncha ihop idag! =) Undrar va det blir för smaskigt idag då? Äta ute eller svänga ihop nåt gött hemma???? Den som lever får se.

Ja just det... kila ner på stan ja... Vi har ju flyttat nu!!!! =) Hur najs som helst! Ångrar det inte en sekund. Känns som helt rätt beslut att lämna Byn. Nu är det nära till allt, affärerna har öppet länge, gångavstånd till skolan. Toppen! Kom å hälsa på nån dag vettja!! Våran dörr står alltid öppen ;)
Nepp, om man sulle dra i sej det där kalla kaffet nångång å håppa in i duschen - så man luktar gott sen när man ska gå på stan- *fniss*

pöss pöss mina vänner!

1 kommentar:

Sanna sa...

Hejsan!
Ja, det var verkligen jätte gott. =) Kan jag rekommendera starkt.

Ha en bra dag!
Mvh Sanna