06 augusti 2007

jag ska bli bättre, jag lovar

Lilla M
Jag lever.. i allra högsta grad.. Lite sleten bara. All energi har gått till att orka bara vara människa :P Ska inte klaga eller så, men det har vart liiite motigt senaste tiden. Finns förklarliga skäl oxå, men de tänker jag inte gå in på nu.
Prio 1 är att plocka av alla bären... så om nån är lite sugen på röda vinbär, svarta vinbär, hallon, krusbär, rabarber, äpplen eller plommon så är det bara att kika in :)

Prio 2 är att rensa färdigt landen.. Är ledig på onsdag, kanske vore lämpligt då?!
Prio 3 är att dra igång Projekt Tvättstuga!! Dax för en upp fräschning.. luktar unkballe :P

Prio 4 är att inte sitta här längre utan få ett ryck till och ut å plocka mera bär *haha*

Igår hade vi kul iaf. Gjöt betong.. Faaan va nice.. Kul det är!! =)
Min kära svärmor har ju varit här och firat sin son, så igår passade vi på att gjuta lite..
Det är tungt att röra betongen för hand.. Men det är ju kul att kladda ner sig :P
Nu ligger rabarberbladen redo på sandhögen, för att sedan smetas ner med betong...

Nu är bladen klara, lite byttor är oxå fyllda med betong, nu är det bara att täcka med en stor plast, vänta två dagar och sen får vi se...

Det ska bli kul att se hur det blir.. Alltid lika spännande =)

Neep kära vänner.. nu måste jag sluta, annars hinner jag aldrig bli klar innan jag måste åka till jobbet.

Men nu vet ni att jag lever iaf *ler*

*kram*

Inga kommentarer: