23 augusti 2007

Uäää-mår illa-som en gorilla

Magont - Alabama

Sovit sådär hela natten, vänt å vritt mej fram och tillbaka. Ont i magen så de sjunger om det. Mår illa till och från. :( Ska åka till jobbet snart, inget jag ser fram emot just precis. Vill bara lägga mej ner och tycka synd om mej själv. Meeen det ger sig la... snart...hoppas jag...

En bra sak är iaf att vi ska åka till K-holm i helgen! =) Det ska bli kul.. S brorsa fyller 15 och det ska firas!! *hehe* Det ser jag verkligen fram emot, lilla prinsessan följer nog oxå ev med, men vi får se hur det blir. Ska köpa en present bara, vi är lite oeniga S och jag... Så det blir nog varsin *haha*

Nu ska jag rycka tag i mitt liv, dricka upp det sista kaffet (om jag orkar pressa ner det), klä på mej och snygga till mej...(håret står på ända och pyjamasen är på)

Vill jag ha..Kan nån sy????


Ha´t bäst. Kram.

Inga kommentarer: