14 augusti 2007

Resumé

Jaa, jag vet, jag e riskkass på att blogga för tillfället..
Men här kommer en rejäl uppdatering!
Tisdag: Jobbat hela dagen *pust* va jobbigt.. =) Nu väntar fortsättningen på en luugn kväll :) Och lite mera scrappa kanske *ler*

Måndag: Sov länge. Hade svårt att sova föregående natt, och givetvis så låg de relativt nyinköpta sova-gott-pillerna på jobbet *typiskt* Fördrev större delen av dagen med att fortsätta scrappa! Min nya kärlek! *ler* Förutom min älskling förstås! Min älsklig bär dock delvis skulden till ett ömmande fetingsår på sidan av min mage, som jag fick när jag fastnade i dörrhandtaget när jag skulle springa ner och svara i mobilen när han ringde. Faan va man e klantig.. Aj, aj, va det gör ont - SATAN! Lite bekymmer att jobba, men det går :P
Söndag: Fördrevs hos M. Där hade vi ju gömt betongen, och det var hög tid att avtäcka plasten och se vad som gömde sig därunder =) Och det var bara glada miner och nöjda ansikten.. Vi lyckades med alla våra projekt på ett eller annat sätt =)
Bildbevis:

Högtryckstvätten är bra till det mesta!!!
Kvällen spenderades hemma, scrappandes vidare *lätt beroende*

Lördag: Startade dagen med att möblera om köket på ovanvåningen och trycka in alla scrappinggrejer. OJ va mycke man samlar på sej *samlarråtta* Sen satte jag fart! OJ va kul det är att scrappa! =) hade svårt att slita mej, men va tvungen att käka hemma hos syrran innan det va dax att snygga te sej för att åka in till staden för den stora Karnelvalen... Men det va ju en miss! Va inte alls samma drag som tidigare år, och karnevalståget va det SÄMSTA jag sett! Herregud! Folk har verkligen missat grejen med tåget, allt handlade bara om att ta sig från A till B snabbast möjligt, fullast vinner! Nää, det va riks-kasst! Va verkligen ingen höjdare, fattar inte de som jag hört säger det va sååå kul???! Jaja, hade ju kul me "mitt" lilla gäng iaf, huvesaken de :) Tur att det va ett tivoli i stan med.. *hihi*Prinsessan roade sej :P
Och nu sitter jag här, och vill bara scrappa vidare.. Har en liten grej på gång oxå, men det är en hemlis än så länge.. *hehe*Så hade så gött... Kram kram

Inga kommentarer: