22 augusti 2007

Kalsongryck eller handdukssnärt?

Båda två gör lika j*la ont iaf...
Vi har provat, jag och min tokiga sambo *asg* ajaj Skulle inte rekommendera något av de heller faktiskt. Men för högsta smärtfaktor är nog handdukssnärten att rekommendera *hehe*

Uuhh ja slö jag är då... har mått illa till och från hela dagen, vet inte varför, men NEJ jag tror inte att jag är gravid, jag tror snarare att det är ägglossningsdags *hurra* Bara att vänta och se, så märker vi om ett par dagar eller nån vecka.. *uhh låånga låånga väntan*

Idag har iaf vart en toppendag! Har jobbar dygn, men det gick strålande, och idag har vi varit på utflykt hela dagen - hur kul som helst. Även om det blåste lite grann, så det vart kyligt när solen gömde sig, men på det stora hela var det full njutningsfaktor!!

Till kategorin Ida Behöver kan detta även skrivas in...
Matteboken till mattekursen jag börjat..

Dessutom skulle man visst ha en sån här TI-84 Miniräknare med grafritare.
Mmm det blir ju spännande att se hur det går.. Lilla Ida på mattekurs.. Haha stackars lärare :P
neej men det ska nog bli bra.. Grejjt!
Ha´t så gött, nu ska jag surfa runt lite å snoka på bloggar :P
*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Kalsongryck gör nog mest ont om jag ska va helt ärlig, för killar iallfall haha