09 augusti 2007

Luuugn och harmooonisk

Så Faan heller...

Jag hatar tvestjärtar!!!

Varför varför varför ska alla tvestjärtar i hela jäkla Sverige bo i min trädgård!?????
När jag nu för en gångs skull är redig och passar på att plocka bär, när solen skiner.. Så kryper de små asen in i mina byxor å nyps! *morr* Fan va äckliga de är!!! Vill aldrig mera gå ut... :/
Om det inte vore för alla kryp så vore det fantastiskt med trädgård, frukter, bär, och blommande land. MEEN så ska de va där såklart, de små jävla äckelhögarna! Synd att man har utvecklat nån form av fobi till råga på allt. Tycker att jag varit duktig det senaste, och hanterat alla krypen med sanstat luuugn och roo.. Tills NU! Droppen blev den lilla tvestjärten som kröp in i brallan och nöp mig i rumpan!! *gaaaaaah* FAN! Å inte går det att göra speciellt mycke åt de heller.. Mamma hjälp!

Så nu blev detta helt plötsligt en luugn hemmadag *hehe* Utan krav eller måsten.
Börjar jobba kl 18 ikväll, så nu hinner jag surfa mycke *ler stort*

Ska fundera litegranna på vad vi ska hitta på på lördag, då är det karneval i stan. Jag å syrran vill ju gärna va me i tåget.. Men, måste hitta på nån kul utstyrsel. Inte lätt när man vill va unik. :)

Ska försöka pilla i mig lite mat nu här snart, men drack så mycke kaffe förut så det bubblar bara i lilla maggen :P

Inga kommentarer: