19 oktober 2007

Blandad kompott

Jag är hemma...

Men har inte haft varken tid eller lust att sitta vid datorn..
Har ju haft celebert besök av min älskade lillasyster, dessutom så har mamma och H ju varit nere på besök. Då har man roligare saker för sig än att sitta å blogga =)

Den gångna veckan har iaf varit bra, mår bara bättre och bättre, det värsta illamåendet är nästintill borta sålänge jag sköter mig och äter ordentligt! Gött det. Förkylningen som va så envis är oxå borta, så nu är det back to basics.

Brorsans 20-årsfest i lördags va en höjdare! Det vart en del gäster "från förr" och mycket blandad kompott. Och han blev glad för sin present som vi hade lagt ihop till honom;
Denna snygga soffa från Ikea. =)Igår va jag hos BM (barnmorskan) för inskrivningen. Så nu är det väl egentligen officiellt antar jag! Det gick bra, vi pratade en hel del, jag om mina nojor, att det inte är nåt i magen egentligen - bara ren inbillning... Tydligen många kvinnor som tänker så.. Längtar iaf till den 22/11, då ska vi på UL (ultraljud) så då får vi äntligen se den lill*! Då kommer nog t.o.m jag känna och inse att det är på riktigt. Fast jag har väl fattat det för länge sen eg, med tanke på hur jag mår, och har mått, att inga kläder passar, att magen och brösten är ömma, att hela jag och min kropp är upp-och-ner och ur balans emellanåt.... =) Men jag antar att man ska känna såhär... Lite lagom upp och ner =)
Hur-som-helst-så-orkar-jag-inte-skriva-mera-just-nu-så-jag-ber-om-att-få-återkomma!
KRAM

Inga kommentarer: