22 oktober 2007

Premiär för Pain-Riche!

Gah - Va ja e trötter :P
Sov till kvart över elva både idag och igår :) Vilket liv va?! Men skööönt...

Idag har den mesta energin gått åt till att orka hålla mej uppe på benen.. Har mått så illa idag, typiskt, jag som just trodde att den tiden va över. Jaja man ska inte ropa hej förrens man är över bäcken! Dock så har jag varit liite duktig som tvättat (två maskiner...) och sen hämtade jag E på fritids.. Dock så orkade jag inte hämta henne förrens efter halv fem, men iaf!

Idag kan jag glädja er med de allra första magbilderna... Fick dock inte riktigt till det med kameran så det blir några stycken, för jag kan inte bestämma vilket foto som blev bäst!
Och nu har jag (eller vi!) redan kommit till vecka 12+6!! Herregud! Det är inte klokt! Vet inte om jag tycker att det syns så mycket ännu, jag va ju inte supersmal innan precis :D Men lite syns det la allt? Eller vad tycker ni?
Jaja, nu ska jag jaga runt lite mera på Tradera, har blivit lite beroende igen *suck* Sen ska jag försöka ringa min älskling, som jobbar... =(
Kram alla mina vänner! Ta hand om er!

Inga kommentarer: