10 oktober 2007

Borta bra men hemma bäst

Såja, hemma bland trollen igen!

Vi hade kul i Ullared, jag köpte dock inte så mycket, endast en almanacka och en två-pack med glödlampor! =) Nog så viktigt... Låg och drog mig i sängen lääänge idag, åhh så trött jag var.. Å mysigare blev det när Persen (katten) kom in å kurade ner sig i sängen hos mig. Åå så gött!

Och nu sitter jag här och försöker fatta vad professorn hade kommit på som gjorde att han fick nobelpriset i Kemi. *hmm* jag är nog bara korkad :-P

Anyway

Idag kommer iaf mamma, H och E ner från stockholm. Ska ju ha fest för lillebror på lördag, han fyller 20, så då vill ju de oxå va me å fira. Synd bara att jag börjar jobba i em, så jag får inte träffa de förrens imorron.. :( Spelar inte så stor roll att vi precis har varit där uppe och hälsat på, jag saknar min mamma och syster mycket, och vill träffa de så ofta det bara går!

Förkylningen vägrar ge med sig, lite snorig fortfarande, ont i halsen till och från, kanske därför jag känner mig så trött hela tiden. Mår inte så illa idag iaf, det känns gött. Dock så börjar det bli dags att uppdatera garderoben snart. Även om inte det syns så mycket ännu, så är hela jag svullen känns det som, inget passar, inget sitter som det ska. Återbesök till Ullared snart kanske?...

Dax att göra ett ryck!
Kram alla bloggisar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken tur att mamma har ögen öppna angående kläder då.. :) U know what im talking about...:)