23 oktober 2007

Gäsp!

Vad är detta? Vad är det som händer?
Okej, fick nog ingen bra start idag, vaknade 09:38 av att J ringde, och undrade om jag skulle komma på handledningen kl 09:30... "Öhh nej, inte precis" Sov ju lixom! Hade totalt glömt bort att det va idag! Jaja, fick ju sovmorgon iaf.. Men en sak fattar jag inte.. Varför jag är sååå trött om morgnarna, gick inte upp förrens elva idag heller... Vad är detta??? Jag har ingen självdisciplin! Tydligt det! Kanske är dags att börja äta järntillskott lite tidigare iaf. Ska köpa det på fredag, när lönen kommer.
Idag ska jag iaf va duktig. Kokar kikärter nu, för jag ska göra kikärtssallad. Enligt receptet ska det va rödlök, fetaost och koriander i, men det har jag inte hemma, så jag tar vitlök, räkor och stekt bacon istället. Och så lite sallad och gurka... *Mums* va gott det låter va! ;) Nyttigt iaf! Kommer med en mer detaljerad redogörelse senare, hoppas jag.
Nu ska jag sätta fart med maten, trots att jag nyss ätit lite müsli och mjölk så kurrar det lite, lite i magen.
Kram kram mina vänner

Inga kommentarer: