03 oktober 2007

Mera näsdukar, tack!

Snorigt värre

Tror nästan jag snytit ut hela min hjärna vid det här laget :P Varför tar det aldrig slut??
Började bli förkyld i fredags, sen har det hållt i sig tills idag.. Och ingen bättring kan jag sikta heller...

Vi va ju i Storstaden i helgen, jag och S-mannen! I lördagsmorse packade vi bilen och drog till södra Stockholm där E & D bor. Startade vistelsen med en liten shoppingtur och Jakten på De Sköna Byxorna (med-rum-för-knubbiga-lilla-mig!) Hittade ett par på H&M iaf, får duga så länge. S valde agendan att gå på fotbollsmatch på Stadion, där Djurgården mötte Örebro. Sen mös vi på kvällen, med E & D och tacos! Sen på söndagen åkte vi upp till mamma och H, firade mamma som fyllde år i måndags, och tittade på deras nya lägenhet, åt en massa god mat och pratade bort ett par timmar med M & L (gamla kära vänner) som även kom förbi!! Och vi va inte hemma på andra änden av stan förrens klockan va 23 tror jag.

Måndag fördrevs till största delen i Stockholms City. Drog runt, tittade på folk, kikade i affärer, åt god mat... ... ... Lite så. Shoppade inte så värst, ett gäng med bokstavsstämplar fick följa med mig hem, och S köpte paracord. Sen åkte vi hem och dog i soffan, jisses va trött man blir av att gå "på sta´n"!!!
Och igår kom vi hem, efter ett "snabb-stopp" hos svärfar i K-holm, för att fira gubbens födelsedag! *Hurra*

Och idag har snoriga lilla jag jobbat hela långa dagen.. Uää-seg man är. Men annars mår jag bra, mår inte så illa, men illamåendet blir värre när jag inte äter, vilket är lite svårt emellanåt pga att jag har ont i halsen oxå. Utöver det så känner jag mig bara tjock och go =) Tur att man har ett par byssor som passar iaf *ler*

Må väl!
kRAM

Inga kommentarer: