26 september 2007

Uhh-oohh

Illa illa
Misstänker en rätt så allvarlig grej..

Nämligen att jag håller på att bli beroende av tuggummi... =) Det smakar äckligt i munnen lite nu och då (mest hela tiden iof men) och tuggummi döver ju den där smaken.. Vad kan det vara? Är det pain-richen tro? =)
Jaja.. Anyway.. har varit med syrran på föräldramöte för E nu ikväll.. Humor. Nej då det gick bra, lugnt och städat. Diggade nya träslöjdsläraren på skolan iaf, Tusen gånger bättre än Trä-Hitler som vi hade!!

Annars är jag mest seg, va ju uppe tidigt imorse, och med tanke på att det var fullmåne inatt så kan ni ju lista ut hur jag har sovit inatt :-P
Tänkte faktiskt studsa i säng ganska snart, men vågar inte annat än att avlägga dagens rapport *ler sött*
Idag;

* Mår jag ganska bra

*Mår inte illa alls knappt

*Har jag ONT i boobsen

*Är jag seg

*Har jag kännt mig lite lättirriterad emellanåt

*Fjäskade Sambon med kinamat

*Tvättar jag inför helgens tripp

*Bloggar jag med Sveriges Gosigaste katt som sällskap

Neep, nu ska jag avvika..

Pöss allesammans..

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken söt katt du har.. *hihi*

är hon till salu? Är även intresserad av den andra du har.. Örten tror jag hon hette?

*ler*

KRAM