25 september 2007

Tidiga Tisdag

Åhåå trött som bara denJobbat dagtur idag, började kl 07:00. Va tvungen att gå upp 05:25.. Och för mej som är morgontrött så är det en plåga :(
Men det gick bra att jobba, kände lite att tålamodet inte va det bästa idag, men jag tror jag lyckades bita ihop ganska bra...

Provet gick nog sådär igår. Hade inte riktigt läst på så djupgående som provet var, men nu vet man ju vart ribban ligger... Vi får vänta och se hur det gick.
Kollar på Idol. Vafan är grejjen med den där Särla??? Vad är så speciellt med henne? Varför är hon favvo på alla bet-sajter?? Ehh jag har nog missat nåt... Ursäkta mej :P
*hehe* Nuuu fick hon inte de bästa omdömena!!! Gött mos!

Jaja..Ska ägna mej åt detta i 3 sekunder till, sen ska jag kolla pannan.. Så det blir varmt å gott.

För övrigt så mår jag rätt så bra, lite illamående men idag är en av de bättre dagarna! Trött bara, men det är la inte så konstigt. Imorgon är det samma dagtur igen, så ikväll måste jag försöka komma i säng och sova lite tidigare än igår.. Somnade la runt ett eller så..
Nu längtar jag bara tills på lördag, när vi ska åka till syrran i Storstaden! Längtar som bara den nu!!! Ha det så gött mina godingar!
Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag längtar med tills ni kommer!! SKa bli roligt som faaan..