17 september 2007

Nu kan jag inte hålla mig längre!!!!

Vad säger ni om det då?????!!!

Det är MITT PLUS och det betyder att det bor en mini-S i magen på mej!!! *ler euforsikt lycklig* Nu hoppas vi bara att det går vägen.. *håller tummarna* Enligt BM så är jag i vecka 6, och på torsdag är det dags för Besöket. S ville oxå följa med.. Kul faktiskt, känns bra, det känns ju lite underligt att efter så låång väntan äntligen känna ett liv gro inuti sig. Härlig, men märklig känsla. Men vi är SÅÅÅ lyckliga, studsar runt på små moln mest hela dagarna.. =) Och Ja, jag mår bra. Efter omständigheterna.. Illamående, och trött som fan, men det går. Det är det värt! Och att magen känns som ett bowlingklot, vad gör väl det?? =) Våran lilla pain-riche bor ju där inne!!!

Mm det va det lilla jag hade på hjärtat idag.. *ler* Meeen egentligen hade jag tänkt sammanfatta fjälläventyret men just nu så ooorkar jag faktiskt inte det... *thihi* Och ärligt talat, vem bryr sig om det nu när den här bomben släppts? haha

Vi höres godingar... Pöss

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kunde du inte hålla dig längre?

Såg du på robert wells på fyran ikväll. Det mamma och H var på..

Snart ses vi! Kram!!!

Ida sa...

Neej det va oundvikligt... =) Spricker ju snart av lycka!!

Mmm jag såg det, men varken mor eller H... :(

Kramelikram