23 september 2007

Sömniga söndag



Go start på da´n...

Russinbulle med leverpastej, ett glas apelsinjuice, och dubbla avsnitt av Martha... hihi.. gött värre...

Mår lite bättre idag, som det känns nu iaf.. Igår va det seeegt.. Ligger förvisso fortfarande på soffan i pyjamas, under en fleecefilt.. men men snart ska jag rycka upp mej... Kl 15 ska vi på Tupperware-party hos lilla M. Igen. Och idag ska tom gubbarna följa med.. *hehe* Det blir kul att se S & A i sina esse! *hehe* Sen ska vi städa jag och S. Roligt värre. Ack nej, men ack så nödvändigt.. Och sen är det bara plugga som gäller. Imorgon har jag prov i NkB - kolföreningar.. *ihh* och jag missade de senaste två lektionerna, plus att jag inte pluggat ett dyft! Jaja, det lööser sig la..

Nu måste jag se när Martha och Sharon Stone bakar en vit kaka!

Pöss!

Inga kommentarer: