18 september 2007

Så var det dax igen

Dax att börja jobba igen nu då..

Första dagen efter en härlig semester, börjar idag...
Ska bli spännande att se hur det ska gå att jobba, må illa och vara görtrött på en å samma gång =) Men det är la bara att bita ihop, låtsas som det regnar *hehe* Har ju inte tänkt berätta nåt förrens om ett par veckor... Va ju samma sak här, iof, men jag va tvungen att berätta, kan inte hålla det hemligt längre.. =) Klart ni ska veta det, mina kära bloggisar *ler*

Snart ska jag åka, tänkte bara skriva ett par rader så att ni inte blir lessna.. Speciellt lilla M *thihi*

Idag känner jag mig förvisso lite piggare, mår inte så illa som igår, men det är ju inte jordens största skillnad precis.. Skönt att det blir en relativt lugn jobbvecka.. Två dygn + APT imorgon.

Nepp nu ska jag kolla så jag har packat alles..
Tjing!

Inga kommentarer: