22 september 2007

Efter diverse påtryckningar

Å-kej, å-kej

Dax att uppdatera, JAG VET!

Men jag har inte orkat!! Uää vad jag mår skit varannan kvart
*Mår illa (spyr dock inte tack-och-lov)
*Trött (kan sova jämt)
*Hungrig (även när jag mår illa)
*Ont i magen (och det här är bara början...)
*Ömma boobs (inte pilla!)
*Nämde jag mår illa??! :-P

Men! Trots detta så är jag världens lyckligaste =D
Vi var ju hos BM i torsdags, ett litet "inför"-samtal nästan.. Lite hur det känns, do´s and dont´s, lite så.. Kändes bra iaf, tyckte mycket om den BM vi var hos, fast det är tydligen inte henne vi ska till egentligen. Men vi får hoppas det går bra sen med. Fick en inskrivningstid den 17 oktober iaf, då är det "på riktigt"! Har för mig att jag jobbar då, så jag måste ringa och ändra tiden... Enligt BM så var jag redan i vecka 8+2! Käre Jeeesus...Snabbt det går *ler*

Känns bra iaf! Nu vet ni lite.. Jag återkommer...Kram

Inga kommentarer: